لاپید: شکست در برابر حماس جبران ناپذیر است

نخست وزیر پیشین و رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی گفت که اتفاقی که روز شنبه از سوی حماس رخ داد، شکستی جبران ناپذیر است.

یائیر لاپید تاکید کرد که به کابینه اضطراری نخواهند پیوست، اما با تشکیل آن مخالفتی ندارد.

به گزارش تارنمای i ۲۴ رژیم صهیونیستی، وی با بیان اینکه کسی که باعث شکست شد نمی‌تواند آن را درست کند، گفت: ما گریه می‌کنیم و مردگان خود را به خاک می‌سپاریم و اتفاقی که روز شنبه افتاد شکستی است که نمی‌توان آن را جبران کرد.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، افزود: «ما در صحن عمومی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) علیه دولت(کابینه) اضطراری رای نخواهیم داد، آخرین چیزی که اکنون برای من مهم است سیاست و رای دادن است، روز‌های جنگ است و ما این کار را نمی‌کنیم.»

لاپید اضافه کرد: «من اولین نفری بودم که پس از وقوع جنگ در روز شنبه پیشنهاد تشکیل دولت(کابینه) اضطراری و وحدت را دادم، اما اگر مطمئن باشم آنچه امروز تشکیل شده یک حکومت وحدت واقعی است، اولین نفری هستم که به آن ملحق خواهم شد. ما هنوز می‌توانیم این کار را انجام دهیم و همچنان متحد شویم.»

وی گفت: «نتانیاهو و بن غفیر (ایتامار بن غفیر وزیر امنیت داخلی اسرائیل) آن دو نفری نیستند که اعتماد از بین رفته (رژیم) اسرائیل را به دولت خود بازگردانند.»

لاپید مدعی شد: ما باید قدرت نظامی غزه را نابود کنیم و آن را نابود خواهیم کرد، باید حماس را از بین ببریم و آن را از بین خواهیم برد و باید از زور استفاده کنیم و از آن استفاده خواهیم کرد. 

نیرو‌های مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیرو‌های مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدر‌های حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
اسراییل دیگر نمی ‎تواند روی پای خودش بیاستد
صهیونیست‌ها نابودخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل امروز در غزه کودک‌کشی می‌کند/ آمریکا و کشورهای حامی در این ‌جنایت شریکند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
نتانیاهو جنایتکار به همراه جوبایدن جنایتکار عامل اصلی جنگ در نوارغزه بوده است.
نتانیاهو جنایتکار به همراه جوبایدن جنایتکار عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه بوده است.
نتانیاهو جنایتکار به همراه جوبایدن جنایتکار در نوارغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله فلسطین است.
نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله غزه است.
نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله لبنان است.
نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله سوریه است.
نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله منطقه خاورمیانه است.
آخرین اخبار