وقوع سیلاب و رانش زمین در مناطق مختلف گیلان/ تمام راهها باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از رفع آبگرفتگی مناطق شهری و روستایی و رفع مسدودی راه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

امیر مرادی گفت : با شروع بارش باران از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، بیشترین بارش باران از شهرستان‌های رضوانشهر، رودسر و املش حدود ۲۰۰ میلی متر گزارش شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به وقع سیلاب و رانش زمین در برخی مناطق گیلان در پی بارش مداوم باران خبر داد و افزود: سقوط سنگ‌هایی به وزن حدود یک تن از کوه به جاده در منطقه لونک، رانش زمین در خشکبیجار و بخش مرکزی شهرستان رشت، رانش زمین، افتادن تیر برق و قطع برق ۷۵ خانوار در بخش اطاقور لنگرود، آب گرفتگی پل آب نما در رودبارچیره فومن، چابکسر و سیاه پلرود املش و مسدود شدن برخی جاده‌های روستایی از جمله حوادثی بود که بر اثر بارش رگباری باران از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون در گیلان اتفاق افتاد.

امیر مرادی با اشاره به نشست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در پی پیش بینی هواشناسی ، افزود: هماهنگی مدیران اجرایی و دستگاه‌های مربوط باعث شد تا مشکلات پیش آمده در استان به سرعت برطرف شود و هم اکنون تمام راه‌های استان باز است و تردد خودرو‌ها امکان پذیر است.

 

برچسب ها: سیل ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.