اجرای طرح آسفالت راه روستایی اهوارک به خوران شهرستان طالقان

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی البرز از اجرای طرح آسفالت راه روستایی محور اهوارک به خوران شهرستان طالقان خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان اجرا شده است.

ملک‌حسین سیاهپور گفت: در استان البرز هزار و ۷۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که هزار و ۱۵ کیلومتر آن آسفالت است.
 
او با اشاره به اینکه طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر است، گفت: طول راه‌های روستایی البرز تقریبا دو و نیم برابر این رقم است.
 
رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی البرز گفت: از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۵۲ روستا دارای راه آسفالته است و در حال حاضر 95 درصد از راه‌های روستایی البرز آسفالت شده‌اند.
 
سیاهپور در ادامه از اجرای پروژه آسفالت محور اهوارک به خوران شهرستان طالقان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه از ابتدای سال آغاز شد.
 
این مسئول توضیح داد: این پروژه به طول ۴.۵ (چهار و نیم) کیلومتر در قالب اجرای عملیات خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محور انجام شد.
 
سیاهپور توضیح داد: در مجموع این پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان اجرا شد.
 
وی در پایان با یادآوری اینکه در سال جاری آسفالت راه‌های روستایی البرز در قالب ۳۰ پروژه در حال اجراست، افزود: امیدواریم با تامین اعتبار به موقع و مناسب تا سال آینده بتوانیم تمام روستاهای استان را از نعمت آسفالت بهره‌مند سازیم.
برچسب ها: آسفالت شد ، اجرای طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.