فرماندار ویژه مهاباد:

برگزاری همایش با موضوع حجاب و عفاف در دستور کار قرار گیرد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: برگزاری همایش با موضوع حجاب و عفاف و تاثیرات آن در جامعه با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تجلیل از مقالات برتر در دستور کار قرار گیرد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه حجاب و عفاف با بیان اینکه حجاب یک امری فطری است، گفت: از دستگاه‌های فرهنگی از جمله دانشگاه، فرهنگ آموزش و پرورش و همچنین ماموستایان دینی که نقش مهمی در ترویج اهمیت حجاب و عفاف در جامعه ایفا می‌کنند، انتظار داریم نسبت به فرهنگ سازی و آگاه سازی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: در بحش حجاب و عفاف مخالف هرگونه قوه قهریه و تنش در جامعه هستیم و تلاش می‌کنیم با فرهنگ سازی و الگو برداری، سبک پوشش اسلامی آن را ترویج کنیم.

عباسی اضافه کرد: دشمنان ما از طریق رسانه و با برنامه‌های مختلف در تلاش برای کم رنگ کردن بحث حجاب و عفاف و توصیه‌های دینی در بین مردم هستند و سعی دارند حجاب را به یک ضد ارزش در جامعه وانمود کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین ادارات را به رعایت حجاب و عفاف ملزم کرد و ادامه داد: تمام کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری باید در امر حجاب و عفاف و رعایت کردن آن نمونه و الگوی جامعه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.