نگاه ویژه به آسیب‌های اجتماعی نوپدید، اولویت حوزه اجتماعی بهزیستی کشور

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی در سفر به شهرکرد نگاه ویژه به آسیب‌های اجتماعی نوپدید را از اولویت‌های سازمان بهزیستی دراین معاونت عنوان کرد.

مهری سادات موسوی گفت: با توجه به اینکه متاسفانه آسیب‌های اجتماعی نوپدید چالش بزرگی برای خانواده‌ها شده است گسترش مشاوره‌ها، روان درمانی معنوی و آموزش مشاوران با جدید‌ترین وبه روز‌ترین روش‌های مشاوره و روان درمانی به صورت جدی اجرایی می‌شود.

وی همچنین بااشاره به تجمیع فعالیت‌های اجتماع محور درالگوی جدید سازمانی وزارت خانه مطبوعش، پیشگیری وتوانمند سازی مخاطبان را ازدیگرالویت‌های معاونت سلامت اجتماعی دانست.


بیشتر بخوانید


موسوی گفت: درخانه‌ها ومراکز نگهداری تلاش به پیوند دختران و زنان به خانواده هاست که درصورتی که این مهم محقق نشود تلاش می‌شود با توانمند سازی آنان وایجاد اشتغال، ادامه زندگی سالم وعزتمند برای آنان فراهم شود.

هم اکنون ۷ ونیم میلیون نفر مددجوی دائم و موردی سازمان بهزیستی کشور هستند که درالگوی سازمانی جدید این سازمان، فعالیت معاونت فرهنگی واموراجتماعی وسه دفتر مرکزپیشگیری سازمان بهزیستی به صورت تجمیعی درقالب معاونت سلامت اجتماعی به مددجویان ارائه خدمت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.