دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زابل از دستگیری یک نفر قاچاقچی و کشف ۳۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی زابل خبر داد.

سرهنگ  پرویز قاسم‌زاده  گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله موادمخدر دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور شمال استان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی عنوان کرد: سوداگران مرگ به محض رویت ماموران، اقدام به تیراندازی کرده که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده با برجا گذاشتن محموله موادمخدر خود را تسلیم مرزبانان کردند.

سرهنگ قاسم‌زاده افزود: غیورمندان شمال استان طی دو عملیات موفق شدند ضمن دستگیری یک نفر از سرباند‌های معروف دستگیر، توقیف یک دستگاه موتورسیکلت مقدار ۳۱کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

 

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار