۳۹ درصد از شرارت‌ها در تهران کاهش یافته است/ کاهش ۴۸ درصدی تخریب اموال مردم

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: در شش ماهه اول امسال ۲۸ درصد کنترل‌ها و احضار‌ها از اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

 سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ گفت:  اقداماتی که از سوی همکاران بنده در خصوص دستگیری اراذل و اوباش صورت می‌گیرد در سه حوزه اقدامات سلبی، پیشگیرانه و مهم‌تر از همه مشارکت مردم کلانشهر تهران در اجرای طرح‌های پلیس امنیت است که به لطف خداوند ۳۹ درصد از آمار شرارت‌های تهران در شش ماه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: در حوزه تخریب اموال عمومی و به خصوص در شهر تهران ۴۸ درصد کاهش داشته ایم و در حوزه دستگیری افراد شرور نیز ۱۷ درصد عملیات‌های موفق نسبت به شش ماهه سال گذشته بیشتر شده است.

وی افزود: بسیاری از اراذل و اوباش از تهران به سمت دیگر شهرستان‌ها متواری می‌شوند که پلیس امنیت ۱۹ گروه از این افراد را که در گروه‌های چند نفری شرارت‌هایی در تهران مرتکب شده بودند و به ۷ استان دیگر فرار کرده بودند را دستگیرکردند و به تهران منتقل و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ابراز داشت: در شش ماهه اول امسال ۲۸ درصد کنترل‌ها و احضار‌ها از اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و همین طور کشفیات پلیس امنیت از مخفیگاه‌های اراذل و اوباش مانند سلاح سرد و گرم و مواد مخدر وابزار‌های فیزیکی و ... ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ راستی گفت: در ادامه اقدامات همکاران بنده در حوزه ایجاد و احساس امنیت در شهر تهران باید بگوییم که اراذل و اوباش در بین مردم جایگاهی نخواهند داشت و از سوی پلیس نیز احساس آرامش ندارند و کسانی که با اقدامات مجرمانه و خطرآفرین خود امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند هیمنه آن‌ها باید شکسته و خراب شود.

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت: در حوزه اقدامات پیشگیرانه وظیفه پلیس امنیت این است که نگذارد این افراد با شرارت‌های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را سلب کنند.

برچسب ها: شرارت ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
حتما ک نباید از دیوار مردم رفت بالا کلاهبردارارو اگ میتونی بگیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۳۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
آمار باید توسط گروه مستقل بررسی و اعلام شود . وگر نه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
اونایی که با دیدن افزایش سرقت میگن شرایط اقتصادی بدتر شده با کاهش سرقت میگن شرایط اقتصادی بهتر شده یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
ماشاءالله.
خدا پشت و پناهتان.
آخرین اخبار