خالد قدومی: نقشه صهیونیست‌ها قتل عمد غیرنظامیان در نوار غزه است

نماینده جنبش حماس در تهران تاکید کرد نقشه صهیونیست‌ها در واقع قتل عمد غیرنظامیان است زیرا از مقاومت دلیرانه مردم فلسطین ضربه خورده‌اند.

خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در گفتگوی زنده با شبکه خبر درباره تحولات غزه گفت: ابتدا تبریک عرض می‌کنم خدمت شما و دوستان عزیز در جهان آزاد، در دنیای اسلام و آزادگان جهان که امروز شاهد مقطع زمانی خیلی متفاوت از قبل بود. 

وی افزود: از ۷۰ سال قبل فلسطینی‌ها با جرایم جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم ما و به شهادت رسیدن کودکان، تخریب کردن خانه ها، مساجد مواجهه بوده و رهبران رژیم کودک کش صهیونیستی حرمت مقدسات ما چه مسیحی چه اسلامی را هتک می‌کنند.

قدومی اعلام کرد: متأسفانه جهانیان و سازمان ملل به صدای ملت فلسطین اصلاً گوش نمی‌دهند، طی این سال‌ها تنها فلسطینیان کسانی بودند که شهید می‌شد ند، بچه‌های معصوم آنان در حملات رژیم کودک کش به شهادت می‌رسیدند، اما مسئله در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) برعکس شد، چون مردم فلسطین به سمت تخریب این رژیم کودک کش رفتند.

وی گفت: الان که جهان و به ویژه نیرو‌های استکبار متوجه شدند که پروژه غربی یعنی رژیم صهیونیستی از این مقاومت دلیرانه مردم ما ضربه خورده است. امروز مقاومت ما زیر پرچم الاقصی و زیر پرچم اسرای ما و زیر پرچم بچه‌های معصوم ما که به شهادت رسید این جنگ را آغاز کردند تا ان شاءالله فلسطین، مقدسات و مردمش از شکنجه این رژیم کودک کش صهیونیستی به آزادی کامل برسد.

قدومی درباره شرایط غزه گفت: در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه در حدود ۵۰ نقطه مجاهدان ما با دشمن درگیر شدند و خسارات فراوان بر دشمن متحمل کردند، لذا نتانیاهوی فاسد و مغرور و وزرای افراط گرای او مانند اسمورتج که نتوانستند با مجاهدان و نیرو‌های مقاومت رویارویی کنند، سراغ بانک اهداف مدنی و زنان و کودکان معصوم رفتند و دنیا باید بداند که این نقشه رژیم صهیونیستی همان قتل عمد غیرنظامیان است.

وی درباره دفاع نیرو‌های مقاومت از مردم غزه گفت: اخلاق نیرو‌های ما همان اخلاق شریف اسلام است و یاد گرفته اند مسئول حمایت و حفاظت مردم حتی زیر بمباران دشمن باشند. تاریخ هم به ما این درس را می‌دهد که بدون جانفشانی به آزادی نمی‌رسیم. 

نماینده حماس در تهران گفت: بعد از روز چهارم طوفان الاقصی وارد مرحله جدیدی از درگیری‌ها شد و برای مقابله با دشمن در مرحله شلیک کردن راکت‌های بُرد بالا هستیم.

وی گفت: شهرک‌های صهیونیستی که اسامی عبری گرفتند بعد از غصب و مصادره کردن شهر‌های ما محل اسکان شهرک نشینان اسرائیلی که تابعیت ایشان از جا‌های دیگر است، شد و نتیجه اش امروز مشهود است و غربی‌ها می‌گویند چندین آمریکایی، فرانسوی یا آلمانی به هلاکت رسید. سوال مردم فلسطین این که آمریکایی‌ها یا اروپایی‌ها داخل شهرک نشینان چه کار می‌کنند؟ 

نماینده حماس در تهران تاکید کرد: این مناطق اشغال شده ان شاءالله به دست نیرو‌های مقاومت بازپس گرفته یا حداقل ویران می‌شوند تا صهیونیست‌ها دوباره جرأت نکند کسی را از بیرون بیاورند و آنجا مستقر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار