آغاز دومین دوره مسابقات کاپ آزاد ماهیگیری ورزشی در رشته کارپ فیشینگ

دومین دوره مسابقات کاپ آزاد ماهیگیری ورزشی در رشته کارپ فیشینگ در سد جامیشان شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شد.

افشین مظفری رئیس کمیته ماهیگیری هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری مسابقات با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات کاپ آزاد ماهیگیری ورزشی در کرمانشاه، گفت : این مسابقات در رشته کارپ فیشینگ طی روز‌های ۱۹ تا ۲۱ مهر در سد جامیشان سنقر و کلیایی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۶ شرکت کننده در قالب ۱۳ تیم از چهار استان کرمانشاه، کردستان، مرکزی و زنجان حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس کمیته ماهیگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه طی این سه روز با اتراق در اطراف سد جامیشان به ماهیگیری خواهند پرداخت و افرادی که مجموع وزن ماهی‌های صید شده آن‌ها بالاتر باشد، به عنوان نفرات برتر معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه به سه تیم برتر در این مسابقات جوایزی اعطا می‌شود، افزود: تمام ماهی‌هایی که در این مسابقات صید می‌شوند، پس از اینکه وزن کشی شده و عکس از آن‌ها گرفته شد، دوباره در سد رها سازی می‌شوند.

مظفری در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات هم گفـت: ماهیگیری رشته‌ای خانواده محور است و تقریبا همه سنین می‌توانند در آن شرکت کنند، از طرفی از جمله رشته‌هایی است که آرامش روحی و روانی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و کنگره شهدای استان برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.