خط کشی هزار و ۶۵۵ کیلومتر از راه‌های قزوین

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از خط کشی هزار و ۶۵۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی استان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

فتاح آسیابی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در ۶ ماهه نخست امسال هزار و ۶۵۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی استان خط کشی شده است.

آسیابی ادامه داد: در بخش ارتقای ایمنی راه‌های استان علاوه بر خط کشی، این اداره کل اقدام به نصب ۳هزار و ۴۵۰ متر طول روشنایی طولی، ۱۱ مورد روشنایی نقطه ای، ۲۸چراغ چشمک زن و ۲۰ مورد ایمن سازی اضطراری در تقاطع‌ها و دوربرگردان‌ها کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، نصب ۲هزار و ۶۰۰ عدد عدد تابلوی اخطاری و انتظامی، ۲۳۷متر مربع تابلوی اطلاعاتی و نصب ۲هزار و ۵۳۰ متر طول گاردریل و هزار و ۱۰۰ متر طول نیوجرسی را از دیگر اقدامات در بخش ارتقای ایمنی راه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: خط کشی جاده‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین ملزومات ایمنی جاده‌ای با هدف ارتقای ضریب ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای انجام می‌شود و ایجاد دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای آن است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: این اداره کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات، خط‌کشی‌ها را به صورت امانی با استفاده از توان نیرو‌های فعال خود نیز انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.