افتتاح نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته در تبریز

بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته با حضور ۱۴۰ شرکت در ۴۵ حوزه مختلف در تبریز افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته در تبریز گفت:آذربایجان شرقی سومین قطب خودروسازی و صنایع وابسته به آن در کشورمان است.

آقای عابدین خرم یکی از اصلی‌ترین نیاز‌ها در حوزه خودروسازی را خودکفایی و تولید مستقل خودرو‌های بروز و مطابق با استاندارد‌های دنیا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های مستقر در استان دانست.

 وی ادامه داد: موانعی در خصوص تولید خودرو‌های باکیفیت و بروز در استان وجود دارد که با تمام توان در حال برطرف کردن آن هستیم.

آقای خرم ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه خودرو و صنایع وابسته را نمایان و شکوفا کند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تبادل اطلاعات و تجارب شرکت‌ها از نقاط مختلف کشور یکی از دستاورد‌های برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز است.

 وی تولید خودرو‌های برقی را یکی از اولویت‌های خودروسازی در استان برشمرد و اضافه کرد: شرکت‌هایی در حوزه تولید خودرو‌های برقی برای آماده سازی زیرساخت‌ها با استفاده از متخصصان استانی و واردات در استان آذربایجان شرقی در حال فعالیت هستند و مدیریت ارشد استان به منظور پشتیبانی و تقویت آن‌ها در تلاش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار