جلال‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هک گنبد آهنین در دنیا بی‌نظیر است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هک گنبد آهنین در دنیا بی‌نظیر است و همه متخصصین امر را شوکه کرده که این اقدام چگونه رخ داده است.

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره نقطه قوت جبهه مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی گفت: جبهه مقاومت سال‌هاست که معادله جبهه سرزمین‌های اشغالی را تغییر داده است.

وی اظهار کرد: سال‌هاست که سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی اعتراف کرده‌اند از عهده جریان مقاومت برنمی‌آیند و آن‌ها خیلی جدی‌تر و میدانی‌تر از سرویس‌های رسمی حرکت می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: همان‌طور که همه مردم جهان می‌دانند از مشخصه‌های عملیات طوفان الاقصی غافلگیری و ترکیبی بودن آن است و نه فقط غافلگیری از دریا، زمین، زیرزمین و هوا همچنین هک گنبد آهنین در دنیا بی‌نظیر است و همه متخصصین امر را شوکه کرده که این اقدام چگونه رخ داده است.

جلال‌زاده بیان کرد: جبهه مقاومت نشان داد که رژیم صهیونیستی به فروپاشی نزدیک شده و فرمایش رهبر انقلاب در چند سال پیش که فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند با عملیات طوفان الاقصی نشان داده شد که این سخن چقدر به واقعیت نزدیک است و این ذکاوت، زیرکی و مجهز بودن جبهه مقاومت به علم و تجهیزات روز را نشان می‌دهد که توانسته این غافلگیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند و صهیونیست‌ها هم به این موضوع اعتراف کردند.

وی با آرزوی موفقیت برای تمام مجاهدان جبهه مقاومت فلسطین گفت: امیدوار هستیم که بنا بر آیه قرآن مستضعفان بر جهان حاکم شوند و فلسطینیان بر سرزمین آبا و اجدادی خود که بخشی از خاک مقدس اسلام است، مسلط شوند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و هیچ تعارف و تحفظی در این زمینه ندارد.

وی ادامه داد: آنچه در میدان فلسطین در حال عملیات است ثمره خون شهیدان و فداکاری‌های شبانه‌روزی‌شان است.

جلال‌زاده اظهار کرد: ایران در عرصه‌های بین‌المللی همواره حامی ملت مظلوم فلسطین است و پس از پیروزی انقلاب آنچه توانستیم را در قبال جریان مقاومت نه فقط در فلسطین بلکه در سایر کشورهای منطقه مثل سوریه، لبنان و همچنین کشور‌های دیگری که مورد تهاجم قرار گرفتند، انجام دادیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌خواهند ایران را با استاندارد‌های دوگانه خود از تحولات سیاست خارجی در منطقه خارج کنند لذا ما فریب سیاست‌های دوگانه آمریکا را نخواهیم خورد و حمایت ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین مستمر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
انجام دادن کاری برای حمایت از مظلوم یعنی رضایت خداوند .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
اگر این کارو انجام داده باشند من حاضرم زیر پاهاشو ببوسم خداوند کمکت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
خوش به حالتون که گنبد آهنین هک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
سلامتی و موفقیت سربازان اسلام صلوات
آخرین اخبار