کبدی کاران سیستان و بلوچستان در بازی‌های آسیایی هانگژو مقام دوم و سوم را کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: نماینده‌هایی برای حضور در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از این استان در ۲ رشته کبدی و بوکس اعزام شدند که کبدی کاران این استان مقام‌های دوم و سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

 

عباس شیبک   بیان کرد: در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو که از ۲۸ شهریور تا ۱۵ مهرماه جاری برگزار شد به عنوان مربی کشور سریلانکا در رشته ووشو در این رویداد بزرگ جهانی حضور یافتم.

وی با اشاره به سابقه ۲۶ سال حضور در عرصه ورزشی به صورت تخصصی، افزود: در این سال‌ها افتخار مربیگری بین‌المللی درجه آ فدراسیون ووشو، داور ملی، چندین دوره مربیگری تیم ملی ووشوی جمهوری اسلامی ایران در سطح جوانان و بزرگسالان، مربیگری تیم ملی بازی‌های دانشجویان غرب آسیا، مربی تیم ملی عراق و کشور سریلانکا و رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان در ۱۲ سال گذشته را در سابقه فعالیت ورزشی خود به صورت تخصصی کسب کرده‌ام که در این سال‌ها افتخارات زیادی نیز برای این استان به ارمغان آورده‌ام.

مربی کشور سریلانکا در رشته ووشو با بیان اینکه حضور در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو تجربه بسیار خوبی بود چرا که در بالاترین سطح ورزشی دنیا حضور یافتیم، گفت: از سیستان و بلوچستان در ۲ رشته کبدی و بوکس نماینده‌هایی برای شرکت در مسابقات هانگژو اعزام شدند که در رشته بوکس «دانیال شه بخش» و در رشته کبدی تیم بانوان خانم‌ها «فریده ظریف دوست» و «محبوبه سنچولی» و آقای «امیرمحمد ظفر دانش» در تیم ملی آقایان حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در رشته بوکس «دانیال شه‌بخش» در دور یک شانزدهم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم مردان برابر لیو پینگ از چین قرار گرفت که با اختلاف بسیار کم از نظر داوری بازی را واگذار و به این ترتیب از دور رقابت‌ها حذف شد.

شیبک اظهار کرد: در رشته کبدی، اما توانستیم در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در بخش بانوان مقام سوم و در بخش آقایان رتبه دوم تیمی را کسب کنیم.

به گفته وی؛ قبل از اعزام ورزشکاران برای شرکت در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور استاندار سیستان و بلوچستان جلسه بدرقه‌ای در محل استانداری این استان برگزار و قول‌هایی داده شد که بدین مناسبت روز ۲۷ مهرماه در هفته تربیت‌بدنی براساس آن وعده‌ها از ورزشکاران تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران برای شرکت در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ستاد بازی‌های آسیایی را در اداره کل ورزش جوانان این استان تشکیل دادایم و حمایت‌هایی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی مربوطه انجام گرفت تا ورزشکاران دغدغه کمتری داشته باشند.

 

برچسب ها: ورزش و جوانان ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار