انتشار فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» خراسان رضوی منتشر شد.

شاد رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت ارسال آثار تا یکم دی ماه امسال است گفت: این جشنواره با هدف جریان‌سازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه‌گری و همچنین شناسایی و پرورش استعداد‌های رسانه‌ای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار می‌شود.

او افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثاری را که از پنجم اسفند پارسال تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: امام رضا (ع)، ولی نعمت فکری، مادی و معنوی مردم، نهضت انقلاب اسلامی، مبنا و حرکت رضوی، جهاد تبیین، راز و اصالت گفتگو با مردم، مطالبه‌گری از مسئولان تا حل مسئله، بازنمایی سیما و نامِ مشهد از جمله محور‌های این جشنواره است.

شاد بیان کرد: رسانه، مسئولیت اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی، خراسان رضوی، شاهراه شرق و توسعه اقتصادی، خراسان بزرگ، خاستگاه هنر و ادبیات حماسی و اساطیری، خشکسالی، از اقلیم و مدیریت منابع تا همراهی مردم، فرهنگ شهروندی، خانواده و مسئله جمعیت، ورزش همگانی، سلامت اجتماعی، الگوی سوم، زن با هویت و نقش آفرین از دیگر محور‌های این جشنواره است.

او تصریح کرد: گزارش مکتوب خبری، تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و ببرنامه رادیویی، برنامه‌سازی تلویزیونی، پوستر، اینفوگرافی و صفحه آرایی قالب‌های است که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: نشریات دانشجویی، رشته‌توئیتِ موضوعی-تحقیقی، منبر‌های مجازی و رسانه‌های محلی نیز بخش ویژه این جشنواره است.

شاد اظهار کرد: جشنواره ابوذر زمینه‌ای برای مشارکت تمامی خبرنگاران، فعالان و اصحاب رسانه استان است و تلاش می‌کنیم مشارکت حداکثری را جذب نماییم.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار