مقاوم سازی ۷۳ درصد واحدهای مسکن روستایی لرستان

استاندار لرستان گفت: ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در این استان مقاوم‌سازی شده که دراین زمینه لرستان جز سه استان برتر کشور است.

فرهاد زیویار در دیدار بار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: حوزه مسکن و اشتغال در دولت سیزدهم بسیار مهم است.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به‌عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب برشمرد و افزود: طی ۲ سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح روستاهای استان لرستان آسفالت شده است.

زیویار با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بالقوه لرستان و محرومیت‌های موجود در این استان بر افزایش اعتبارات عمرانی و سهمیه قیر سال جاری در استان لرستان تاکید کرد و اظهار داشت: بیش از ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده و از این حیث لرستان جز سه استان برتر کشور است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد استان گفت: اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی در استان گامی مهم در راستای عمران و توسعه پایدار در سطح روستاهای استان لرستان خواهد بود.‌

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تولید مصالح ساختمانی در استان افزود: لیست صنایع تولیدی ساختمانی از طریق معاونت اقتصادی استانداری بررسی و به منظور سرمایه‌گذاری و تولید و ساخت این مصالح به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه خواهدشد.

وی افزود: ساخت مسکن محرومین با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و با هماهنگی استانداری لرستان، در سطح شهرهای مختلف استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.