شهادت دو تن از اعضای دفتر سیاسی حماس در غزه

منابع خبری عصر امروز (سه‌شنبه) از شهادت دو تن از رهبران و اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطین در این باره اعلام کردند که زکریا معمر و جواد ابوشماله، دو عضو دفتر سیاسی حماس در جریان حملات هوایی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای با تایید این خبر تاکید کرد: شهادت رهبران و مجاهدان ما در راه جهاد و سربلندی، قدرت و عزم ما را برای حرکت در همان مسیر غرورآفرین افزایش می‌دهد و دشمن غاصب می‌داند که اراده و پایداری ما از همه دسیسه‌های آن‌ها قوی‌تر است.

حماس در این بیانیه افزود: ما همزمان با اعلام خبر شهادت این دو مجاهد بزرگ، اعلام می‌کنیم که به خواست خدا در نبرد طوفان الاقصی پیش می‌رویم تا شکوه و اقتدار پوشالی دشمن را در هم بشکنیم و طعم تلخ شکست را به آن بچشانیم. ما پاسخ جنایات رژیم اشغالگر را با پاسخی محکم و عمیق خواهیم داد و تا زمانی که فلسطین و اسرا را آزاد نکنیم، عزم شیرانمان متوقف نخواهد شد.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیرو‌های مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدر‌های حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار