یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیت‌ها خارج شود

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یاد شهدا نباید از ذهنیت‌ها خارج شود و ما باید همیشه راه شهدا را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم.

سردار سلمان امیری در سومین شب اجلاسیه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: امروز آمده ایم به شهدا بگوییم که ما از راه شما دور شده ایم، دست ما را بگیرید و مسیر را به ما نشان دهید.

او افزود: راه شهدا راه امام حسین (ع) و حماسه عاشوراست و آنان خون خود را برای ماندگاری اسلام و پیروزی حق بر باطل هدیه کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شهدا از خود گذشتند و به خدا رسیدند و در استان همدان از نیرو‌های انتظامی ۳۳۶ شهید، ۲۹ آزاده، ۶ جانباز و ۴ هزار رزمنده دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی و بعد از آن شده است.

سردار امیری گفت: همزمان با این کنگره ملی، برگزاری ۸ یادواره شهدای انتظامی، تجلیل از همه خانواده‌های شهدای انتظامی، انجام ۷۶۲ دیدارخانواده ر با خانواده شهدا و ایثارگران انتظامی، چاپ قهرمان اسرار و بازنویسی کتاب پلاک ۱۱۰، فراخوان وصیت نامه و دست نوشته خانو اد شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، تهیه بیش از هزار فیلم و کلیپ از شهدای انتظامی استان و نام گذاری میدان‌ها به نام شهدای انتظامی، را داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.