تولید انبوه پکیچ‌های خورشیدی در چهارمحال و بختیاری

یک شرکت دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری با حمایت بنیاد برکت به عنوان یکی از سه شرکت دارای مجوز از شرکت توانیر به تولید انبوه پکیچ‌های خورشیدی دست یافت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بنیاد برکت با اعطای تسهیلات اشتغالزایی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند و این موضوع می‌تواند در رفع نیاز‌های استان و کشور موثر واقع شود.

محمود ابراهیمی افزود: پکیچ‌های خورشیدی قابل حمل تولیدی از سوی این شرکت عملکرد خوبی داشته و در مناطق عشایری استان توزیع شده و تولیدات این شرکت روشنایی‌بخش مناطقی که از نعمت برق‌رسانی بی‌بهره هستند، شده است.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از شرکت‌های دانش ‎بنیان استان، تصریح کرد: از تمامی شرکت‌هایی که دارای ظرفیت بوده و می‌تواند مشکلی را حل کرده و در جهت خدمت مردم باشند حمایت می‌کنیم.

وی، ظرفیت تولید سالانه این شرکت را حدود یک‌هزار پکیچ خورشیدی قابل حمل اعلام کرد و گفت: بی‌شک در ادامه تولیدات این شرکت توسعه پیدا می‌کند و می‌توان علاوه‌بر اشتغالزایی بیشتر نیاز عشایر استان را هم پاسخ داد.

وی تصریح کرد: پکیچ‌های این شرکت برق ۲۲۰ ولتی برای استفاده از تلوزیون، روشنایی چادر‌های عشایر و شارژ گوشی همراه تولید می‌کند.

وی تصریح کرد: در پکیچ‌های خورشیدی از باطری لیتیوم استفاده شده است و این مزیت را دارد که پکیچ‌ها با توان و قدرت گذشته، اما سبک‌تر تولید می‌شود و حمل و نقل آن راحت‌تر انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار