استفاده از هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در اتصال به روستا‌ها برای تقویت نهضت ملی مسکن

استاندار کرمانشاه گفت : هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در اتصال به روستا‌ها برای تقویت نهضت ملی مسکن در سطح استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن استان که با حضور مدیران عضو در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، از عقد قرارداد متقاضیان پروژه ۱۰۳ هکتاری بلوردی در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد.

وی ادامه داد: زمین برای ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد در قالب طرح جوانی جمعیت تأمین و قرارداد‌ها هم صادر شده، ان‌شاءالله طی یک مراسم رسمی واگذاری‌ها انجام می‌شود.

استاندار کرمانشاه، از اقدامی دیگر در راستای پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان سخن گفت و افزود: یک‌هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در اتصال به روستا‌ها برای تقویت نهضت ملی مسکن در سطح استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اشاره‌ای به پیشرفت ۹ پروژه طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن استان داشت و تصریح کرد: این ۹ پروژه ۲۵۰ هکتاری (در شهرستان‌های سنقر، جوانرود، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، کنگاور، روانسر، کرمانشاه، صحنه، قصرشیرین و هرسین) در قالب ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد در دست اجرا است که آماده‌سازی معابر آن در ۶ پروژه، ۱۰۰درصد انجام شده و مابقی هم تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.