مجموعه‌ی شهید بهشتی بوشهر به ورزش استان برمی‌گردد

با تعامل موثر بین دستگاه ورزش استان بوشهر و ستاد اجرایی فرمان امام، مساله‌ی حقوقی پیش آمده برای مالکیت مجموعه‌ی ورزشی شهید بهشتی حل می‌شود و این مجموعه به عنوان یک سرمایه‌ی مردمی به جامعه‌ی ورزش استان برمی‌گردد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی نگرانی جامعه‌ی ورزش برای حفظ مجموعه‌ی ورزشی شهید بهشتی، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام در مرکز در حال پیگیری حل مساله‌ی پیش آمده هستند و طی تعاملات و گفتگو‌های انجام شده این اطمینان خاطر را به مردم داده اند که بهترین تصمیم برای حل ماجرا و کمک به جامعه‌ی ورزش استان بوشهر گرفته خواهد شد.

یاسر جمالی افزود: همه‌ی ما به عنوان خدمتگزاران مردم در کنار هم در تلاشیم تا در نهایت رضایت عمومی مردم شریف را تامین کنیم.

وی ادامه داد: آنچه در این چند روز مشاهده کرده ایم این است که مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام با در نظر گرفتن حفظ حقوق آحاد جامعه به جد پیگیر حل مساله‌ی پیش آمده برای مجموعه‌ی شهید بهشتی بوشهر هستند و به زودی خبر‌های خوبی برای جامعه‌ی ورزش خواهند داشت.

جمالی در پایان ضمن تشکر از این پیگیری‌ها بیان کرد: قدردان زحمات و تلاش‌های مستمر همه‌ی کسانی که برای توسعه و تعالی ورزش استان و کشور گام برمی‌دارند، هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.