افتتاح حساب ۱۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح حساب کرده‌اند.

حسین‌علی مقصودی اظهار کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۸۹ هزار و ۴۹۳ نفر نام‌نویسی کردند که از این تعداد افزون‌بر ۶۵ هزار متقاضی حائز شرایط اعلام و بیش از ۲۳ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد حدود ۱۷ هزار متقاضی با آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح حساب کرده‌اند.

مقصودی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن پس از رسیدن پروژه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، امتیازبندی براساس واریز وجه انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در این راستا به‌ازای هر ۱۰ میلیون ریال، روزانه یک امتیاز در سامانه محسوب می‌شود و در پایان کار متقاضیان براساس رتبه‌بندی مُجاز به انتخاب واحد مسکونی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حق انتخاب واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با افرادی است که از زمان واریز وجه مبلغ خود را به‌روز واریز کرده باشند و در صورت مساوی بودن شرایط متقاضیان، قرعه‌کشی می‌شود.

وی گفت: در شورای‌عالی مسکن قرار شد برای دهک‌های یک تا چهار تسهیلاتی از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

مقصودی تاکید کرد: به‌همین منظور به دهک‌های یک و دو تسهیلات چهار میلیارد ریالی و به دهک‌های سه و چهار تسهیلات سه میلیارد ریالی با بازگشت ۱۵ ساله و نرخ ۲ درصد پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: سامان‌دهی مشاوران املاک از مردادماه امسال با تشکیل کارگروه در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و به‌طور جدی در حال فعالیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار