کاهش ۲۵ درصدی سرقت و افزایش ۳ و نیم برابری کشفیات در کلاله

فرمانده انتظامی کلاله از کاهش ۲۵ درصدی سرقت، افزایش ۳ و نیم برابری کشفیات و دستگیری ۷ برابری سارقان طی ۶ ماهه نخست سال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید خلیل هاشمی گفت: مجموعه انتظامی کلاله ، علاوه بر برپایی کارگاه‌های آموزشی، با موضوعات بهداشت روان، همیاران پلیس، آموزش فرهنگ ترافیک، در صدور گواهینامه و شماره گذاری خودرو ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: کاهش ۲۵ درصدی سرقت، افزایش ۳ و نیم برابری کشفیات و دستگیری ۷ برابری سارقان از دیگر فعالیت‌های انتظامی طی شش ماه گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: از ابتدای امسال تا کنون توانسته ایم ۱۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کنیم؛ که در مقایسه با کشفیات پارسال، بیش از ۲۶ برابر شده است.

او ادامه داد: در همین ارتباط علاوه بر جمع آوری ۲۰۱ معتاد متجاهر؛ ۳۵ خُرده فروش و ۳ قاچاقچی حرفه‌ای نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی کلاله در ادامه به برنامه‌های هفته انتظامی با شعار "شهروند قانونمند، پلیس خدمتگزار" پرداخت و گفت: در این هفته، که از ۱۳ مهر تا ۱۹ مهر ادامه دارد، ۲۳ عنوان برنامه در سطح شهرستان خواهیم داشت.

سرهنگ هاشمی گفت: عطر افشانی گلزار شهیدان، دیدار با خانواده شهدا ، رژه خودرویی، دیدار با ائمه جمعه شیعه و سنی، برپایی میز خدمت و پایگاه سلامت، حضور در جمع دانش آموزان و خانواده ها و برپایی جشن سرباز عنوان برخی از برنامه هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.