پیش بینی بهره دهی چاه‌های نفت شرکت نفت و گاز آغاجاری

بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه‌های شرکت نفت و گاز آغاجری در ۶ ماهه نخست انجام شد.

 

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب گفت: جهت رفع مشکلات دستوراتی به مدیریت منابع انسانی و دیگر دست اندرکاران این حوزه صادر شد.

او از طرف مقام وزارت همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران این وعده را داد؛ تا جایی که در حوزه اختیارات صنعت نفت باشد در صدد رفع مشکل جهادگران عرصه تولید برخواهیم آمد.

دانشی می گوید: در جایی که موانع قانونی وجود داشته یا در حوزه اختیارات نهادی دیگر باشد از تمام توان خود بهره خواهیم گرفت و با مسئولین امر به چانه زنی مبادرت ورزیده و تا استیفای خواست‌های به حق کارکنان خدوم صنعت نفت از پای نخواهیم نشست.

ضمن بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه‌ها در ۶ ماهه نخست، با بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص وضعیت مخازن و چاه‌های نفت و گاز و پیش بینی بهره دهی آن‌ها در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تصمیم گیری به عمل آمد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت بهره برداری تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری عملیات تولید، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در ۴۵ واحد عملیاتی از هشت میدان نفتی (آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی، رامشیر، رگ سفید ۱، پازنان ۱ و مارون ۲) را با فعالیت ۱۲ واحد بهره برداری، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع، ۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ واحد نمکزدایی، بر عهده دارد و ۲۵%درصد نفت مناطق نفتخیز جنوب را تولید می‌نماید.

برچسب ها: شرکت نفتی ، چاه نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.