مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

پلیس به معنای واقعی در بین مردم حضور دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: پلیس به معنای واقعی در بین مردم حضور دارد و در کنار آن ها مأموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهد.

محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در دیدار با سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، اظهار کرد: پلیس به معنای واقعی در بین مردم حضور دارد و در کنار آن ها مأموریت‌های خود را که تأمین نظم و امنیت آحاد جامعه است، به خوبی انجام می‌دهد.

او با تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس فارس در جهت تأمین نظم و امنیت جامعه، ادامه داد: کارکنان پلیس در زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با مجموعه آموزش و پرورش تعامل و همکاری بسیار خوبی داشته و برای ما یک یار و یاور بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: امروز مردم قدردان زحمات مأموران پلیس هستند و ما نیز هم به عنوان یک شهروند و هم به عنوان مسئول تعلیم و تربیت، قدردان زحمات و خدمات شبانه روزی شما هستیم. 

سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز بیان کرد: اقدامات شما در مجموعه آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و می‌تواند باعث افزایش سرمایه اجتماعی پلیس شود.

او با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب بین مجموعه انتظامی و آموزش و پرورش در استان فارس، گفت: حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم و کسب رضایت آنان از اهداف اصلی پلیس در جامعه است.

برچسب ها: پلیس ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.