نرم افزار رسم ایستادگی در سرخه رونمایی شد

نرم افزار رسم ایستادگی ویژه دانش آموزان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در سرخه رونمایی شد.

مراسم رونمایی از نرم افزار کاربردی رسم ایستادگی صبح دوشنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و جمعی از مسئولان شهرستانی همچنین مدیران مدارس و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان سرخه برگزار شد.

در این مراسم که در گلزار مطهر شهدای سرخه برگزار شد، چگونگی کار با نرم افزار رسم ایستادگی ویژه نوجوانان و جوانان تشریح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: رسم ایستادگی نرم افزاری است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و همچنین معنویات در بین جوانان و نوجوانان طراحی شده است.

جمال وزیری با بیان اینکه در این برنامه، اطلاعاتی در خصوص زندگی نامه، وصیت نامه و خاطرات ۳۹ شهید دانش آموز و چهار شهید فرهنگی شهرستان سرخه وجود دارد که دانش آموزان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، ابراز کرد: کار با نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که کمترین تکلف را داشته و به راحتی نیز قابل دسترسی است.

وی افزود: در این نرم افزار کاربردی ادعیه متبرکه، زیارت‌ها و سوره‌های قرآن کریم برای استفاده فرهنگیان و دانش آموزان بارگذاری شده تا به آسانی بتوانند به این محتوا دسترسی پیدا کنند که کار بسیار شایسته و در خور تقدیر از سوی آموزش و پرورش شهرستان سرخه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.