تولیت آستان قدی رضوی:

طوفان الاقصی طلیعه نابودی اسرائیل است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات "طوفان الاقصی" گروه‌های مقاومت فلسطینی طلیعه نابودی غده سرطانی اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار اعضای اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و عراق با اشاره به عملیات افتخار آفرین "طوفان الاقصی" گروه‌های مقاومت فلسطینی گفت: حماسه عظیم و غرورآفرین جوانان غیور فلسطینی طی روز‌های اخیر نشان داد که آنچه امام راحل (ره) پیش‌بینی می‌کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که "رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" قطعا محقق خواهد شد و به امید خدا نابودی این رژیم حتی به ۲۵ سال هم نرسد.

وی افزود: اسرائیل هیچ‌گاه توان مقاومت نداشته و هیچ‌گاه جنگی نکرده است اگر در دوره‌هایی نیز وارد نبرد شده همیشه فرار به جلو برای پیشگیری از جنگ بوده است، چون می‌داند قدرت جنگیدن ندارد مثلا در جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷ اعراب با اسرائیل، هیچ‌گاه نبردی واقعی شکل نگرفت و آنچه اتفاق افتاد خیانت مزدورانی در ارتش مصر و برتری اطلاعاتی اسرائیل و پیشدستی این رژیم در بمباران پایگاه‌های هوایی و نابودی هواپیما‌های جنگی مصر بود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که ضعف نظامی اسرائیل پیش‌تر در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۳ روزه مشخص شده است تصریح کرد:عملیات چند روز اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی ضعف اطلاعاتی اسرائیل را نشان داد و امروز دیگر آن اسرائیلی که بتواند با برتری اطلاعاتی مصر، اردن و سوریه را زمینگیر کند وجود ندارد.

مروی افزود: حزب الله یک کشور نیست، تنها یک گروه است که ۳۳ روز با اسرائیل جنگید و در نهایت اسرائیل بخشی از لبنان را آزاد و دست التماس برای مذاکره و آتش بس دراز کرد.

وی ادامه داد: باید اسرائیل را متوجه ساخت که دیگر نمی‌تواند هرکجا بخواهد شهرک بسازد یا فلسطینیان را دستگیر کند و به قتل برساند، صهیونیست‌ها باید روزی تقاص ۷۰ سال خونخواری، جنایت و کودک کشی علیه ملت مظلوم فلسطین را پس بدهند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اتفاقات چند روز گذشته چشم انداز روشنی برای پایان رژیم پلید اسرائیل و رهایی مسلمانان منطقه از شر این غده سرطانی مایه فتنه، اختلاف و نقار ایجاد کرد.

طوفان الاقصی پاسخ جبههٔ مقاومت به اهانت چندین‌بارهٔ رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی بود

همچنین بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات طوفان الاقصی پاسخ جوانان غیور و مسلمان جبههٔ مقاومت به ویژه گردان‌های عزالدین قسام شاخهٔ نظامی حماس، در پی اهانت چندین‌بارهٔ رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی بود.

در این بیانیه آمده است:هلاکت صد‌ها تن از جیش یهود معاند و بیش از هزار زخمی و اسارت خفت بار فرمانده سابق لشکر حمله به غزه و چند تن از افسران عالی‌رتبه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، طلیعهٔ پیروزی‌های پیش روست که وعدهٔ الهی را زودتر از آن که بتوان تصور کرد محقق می‌سازد.

در این بیانیه آمده است: این عملیاتِ پیروز، تمامی خفتگان ننگ و ذلت را به خود آورد و موجب بیداریِ پیش از پیش امت اسلامی در تمامی سرزمین‌های اسلامی شد

شورای امنیت باید از حقوق پایمال شده مردم فلسطین دفاع کند

مدیر حوزه علمیه "مظهر التوحید" تایباد نیز در بیاینه‌ای با اشاره به این که قدرت نمایی رزمندگان فلسطین باعث زمینگیر شدن اسرائیل و به هراس افتادن هم پیمانان جنایتکارش شده است نوشت: ملت آزاده و آزادیخواه فلسطین با استعانت از خداوند متعال حماسه‌ای دیگر در تاریخ ۷۵ ساله مبارزه خود با رژیم غاصب اسرائیل، در جهان به نمایش گذاشت و با حمله‌ای همه جانبه و حساب شده هیمنه پوشالی رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را از بین برد.

عبدالباری صالحی افزود: متاسفانه شورای امنیتی که باید از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین دفاع و اسرائیل غاصب را وادار به اجرای قطعنامه‌های صادره کند حمله و دفاع مشروع مردم فلسطین را محکوم می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تبریک این دفاع مشروع به همه آزادیخواهان جهان، از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان می‌خواهیم تا با حمایت از مردم مظلوم فلسطین جلوی جنایت‌ها و کودک کشی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل
پیروزی نزدیک است