زیرسازی آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در منطقه بلوچستان انجام شد

معاون فنی و راه روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ساخت و زیرسازی آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

سعید بلوچی  اظهار کرد: ساخت و زیرسازی آسفالت این میزان از راه‌های روستایی و فرعی در جنوب استان بی شک تاثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین از جمله اقدامات انجام شده در راه‌های روستایی و فرعی ساخت ۶۹ دستگاه ابنیه فنی از ابتدای سال تا کنون است.

معاون فنی و راه روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: راه‌های روستایی به عنوان بخشی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های این اداره‌کل را تشکیل می‌دهد که شامل ساخت و نگهداری راه‌های روستایی است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تاثیر قابل توجهی در جلب رضایت جمعیت ساکن در روستا خواهد داشت و موجبات تسهیل ارتباط جمعیت روستایی با مراکز شهرستان و مراکز بخش را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: با تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در جنوب استان بیش از ۴۸ هزار خانوار روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان از راه آسفالته مناسب بهره‌مند و از مهاجرت این قشر به شهر‌ها جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار