رونمایی از خودروی تاکتیکی، عملیاتی ضد گلوله طوفان

از خودروی تاکتیکی، عملیاتی ضد گلوله طوفان در صبحگاه مشترک یگان ویژه کرمان رونمایی شد.

صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان ویژه پلیس کرمان در آیینی با حضور سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان، جلالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کرمان، کارکنان نظامی و انتظامی از خودروی تاکتیکی، عملیاتی ضد گلوله طوفان رونمایی شد.

 خودرو ضدمین و ضدکمین طوفان در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای انجام ماموریت‌های پشتیبانی رزمی و تردد در مناطق عملیاتی ساخته شده است.

 در این مراسم سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ما خوشحال هستیم که فرمانده ما، ولی امر مسلمین جهان است و ما باید همواره  در جهت خدمت بیشتر به مردم  و  جلب اعتماد و همراهی آن‌ها،  تلاش کنیم.  

جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار کرمان هم در این مراسم با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، علیه کشورمان و کشور‌های جریان مقاومت گفت: اتفاقات اخیر در فلسطین و طوفان الاقصی، نشان‌دهنده شکست توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن است و امروز رگه‌های نابودی رژیم صهیونیستی را می‌بینیم و این پیروزی‌ها مرهون خون شهدا است.  

او  در بخش دیگری از سخنانش گفت: نقش یگان ویژه در برخورد با ناآرامی‌های پارسال و حفظ و ایجاد  نظم و امنیت، نقش بی بدیلی است.  

سرهنگ نوذر نوذری، فرمانده یگان ویژه استان کرمان هم در این مراسم گفت: اولویت اول ما خدمت به مردم و دفاع از  حریم ولایت است و حضور به موقع یگان ویژه در ماموریت ها، موجب امیدواری مردم و ناامیدی دشمنان است.  

او  با اشاره به اغتشاشات پارسال بیان داشت: عملکرد یگان ویژه، پاسخ دندانشکنی به آشوبگران و دشمنان بود.  

در این مراسم از خانواده‌ای شهدا و جانبازان تجلیل شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار