دستگیری سارقان خودرو شهرک قدس

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.

سرهنگ " حسین مافی " سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: نوزدهم مهر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در محدوده بلوار "دریا" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید دارای سابقه سرقت می‌باشد و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشداری ماموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری سارق شدند.

سرهنگ مافی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و ۷ فقره سرقت خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب ها: دستگیری ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.