واحدیان:

پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از بارش‌ها تکمیل شود

شهردار شهرکرد گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش‌های سیل آسا از اواخر مهرماه می‌طلبد پروژه‌های نیمه تمام مدیریت شهری تا قبل از شروع بارش‌ها تکمیل و جمع‌بندی شود.

محمدحسین واحدیان در سومین جلسه مدیریت بحران مدیریت شهری اظهار کرد: مسئولین نواحی باید از محدوده خدماتی خود بازدید و نقاطی که در بحران خطرآفرین هستند شناسایی و نواقص رفع شود.

وی با بیان اینکه واحد‌های عمرانی باید تا قبل از شروع بارش‌ها پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و جمع‌آوری کنند، افزود: برای ساختمان‌های نیمه تمام و یا ساختمان‌های که مصالح ساختمانی آن‌ها منجر به آبگرفتگی در مسیل‌ها و جوی و جداول می‌شود اختیار صادر شود.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد با تاکید بر تامین شن و نمک لازم برای زمان بارش برف بیان کرد: فضای مناسب جهت انبار شن و نمک در میرآباد پیش‌بینی تا در زمان بارش خدمات دهی با سرعت بیشتری انجام شود.

واحدیان اضافه کرد: ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین باید در حالت آماده باش کامل و شرح وظایف مسئولین مدیریت بحران و سر اکیپ‌ها به آن‌ها ابلاغ شود.

وی از شهروندان خواست در زمان بارش برف و باران یاریگر مدیریت شهری باشند و ادامه داد: در صورت بروز آبگرفتگی و یخ‌زدگی معابر مشکلات را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
همه پروژه ها و طرحهای ساخت و ساز و زیربنایی استان بام ایران می‌باید با سرعت بیشتری در فصلهای خوب سال با توجه به میزان بارش و سردسیری هم با سرعت و هم با چندین شیفتهای کاری صورت بگیرد
و از همکنون هم نباید تمام ماشین آلات سنگین و راهداری و برف‌خور و راهسازی استان خریداری میشد که امیدوارم همه شهرستانها و شهرداری‌ها مخصوصا در محورهای شمال و جنوب استان مجهز به این تجهیزات شده باشند
آخرین اخبار