آغاز به کار کانون شتاب دهنده‌های برنامه نویسی سیستان و بلوچستان

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از افتتاح کانون شتاب دهنده‌های برنامه نویسی و آغاز دوره‌های توانمند سازی در استان خبر داد.

محمد نبی شهیکی گفت : در این رویداد بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از جوانان علاقه‌مند به حوزه برنامه‌نویسی از سراسر استان و همزمان با زاهدان در شهرستان‌های زابل، زهک، ایرانشهر، چابهار و. شرکت کردند که استقبال بی نظیری بود.

وی بیان کرد: این رویداد با هدف معرفی حوزه جذاب و پول ساز برنامه نویسی و شناسایی جوانان و علاقه‌مندان این بخش در استان آغاز بکار کرد.

به گفته دکتر شهیکی در قالب این رویداد، تمام ثبت نام کنندگان از مزایای آموزشی این رویداد بهره مند می‌شوند و در همان ابتدا آزمون تعیین سطح از آن‌ها گرفته شد و بر اساس میزان توانمندی که دارند در دوره‌های آموزشی مقدماتی و تخصصی و پیشرفته شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد تا زمانی که به میزان قابل قبولی از توانمندی برسند تحت آموزش قرار می‌گیرند و پس از پایان دوره‌ها به شرکت‌های دیگر برای فعالیت و مشارکت در پروژه‌های عملی معرفی و وارد فاز عملیاتی و کسب درآمد می‌شوند.

وی تصریح کرد: این افراد در پایان می‌توانند با راه اندازی شرکت‌های کسب و کار و بر اساس آموزش‌هایی که دیده اند نسبت به ایجاد اشتغال پایدار و ثابت برای خود و دیگران اقدام کنند که این مهم در کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در جوان‌ترین استان کشور نقش بسزایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار