والیبال انتخابی المپیک؛

ایران ۲ - ۳ کوبا / پایان کابوس ریو با شکستی دیگر

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک سه بر دو مغلوب کوبا شد.

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین و آخرین دیدار خود در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میزبانی شهر ریودوژانیرو از ساعت ۲۰ امشب به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار با سرمربیگری علیرضا طلوع‌کیان و با ترکیب جواد کریمی، شهروز همایونفرمنش، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، مبین نصری، محمد، ولی زاده و آرمان صالحی به عنوان لیبرو به میدان رفت.

هدایت تیم ملی والیبال کوبا را خسوس کروز برعهده داشت و روآمی آلونسو، خسوس هررا، میگوئل آنخل لوپز، خاویر کونسپسیون، کریستین توندیکا، مارلون یانت هررا ترکیب آغازکننده این تیم را تشکیل دادند.

ایران ست این مسابقه را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد، اما در دست دوم ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. همین نتیجه در ست سوم به سود کشورمان تکرار شد. دست چهارم را کوبا با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ برد و در نهایت این کوبا بود که در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری دست یافت.

این ششمین شکست ایران در این مسابقات بود. تیم ملی پیش از این برابر آلمان، ایتالیا، اوکراین، برزیل، جمهوری چک شکست خورده و تنها قطر را سه بر یک شکست داده بود. تیم ملی در چهار دیدار با نتیجه ۳ بر صفر باخت و تنها از چک یک ست و از کوبا دو دست گرفت. با احتساب برتری برابر قطر، تیم کشورمان در هفت مسابقه فقط در ۶ ست پیروز شد! بدین ترتیب ایران با عملکردی ضعیف این مسابقات را به پایان رساند.

تیم‌های آلمان، کانادا، فرانسه، لهستان، ژاپن، آمریکا و برزیل هفت سهمیه المپیک این مسابقات را از آن خود کردند و پنج سهمیه دیگر در پایان لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ بر اساس رده‌بندی جهانی مشخص خواهد شد و باید دید که ایران می‌تواند از این طریق سهمیه پاریس را به دست آورد یا خیر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
این ننیجه بی توجهی به نظرات مردم است. بی توجهی به نظرات مردم در همه زمینه ها عواقبی اینگونه دارد.
آخرین اخبار