بالاترین دستمزدی که خداوند به نیروی انتظامی داده، شهادت و عاقبت بخیری است

نماینده ولی فقیه خوزستان گفت: راه شهادت همیشه برای کارکنان انتظامی باز است، بالاترین دستمزدی که خداوند به نیروی انتظامی داده، شهادت و عاقبت بخیری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: مهمترین رسالت ما این است که بتوانیم در زندگی که خداوند متعال عطا فرمودند مسئولیت پذیر باشیم تمام کائنات و مخلوقات خداوند برای یک هدف آفریده شدند و آن است که بندگی پروردگار را بکنند. خداوند اگر یک کمال را به انسان هدیه بدهند، مابقی کمالات با او همراه می‌شوند و آن مقام عبودیت بوده و تمام تلاش‌های انسان باید در راه عبودیت باشد.

او می‌گوید: اگر خدای متعال بخواهند نور هدایت خاص ایمان را به انسان بدهد دوتا شرط دارد یکی حسن فعلی و دیگری حسن فاعلی، حسن فاعلی این است که انسان ایمان پیدا می‌کند وحسن فعلی شامل حسن فاعلی است و باید به صورت عمل نمایان شود.

به گفته موسوی فرد قانون مندی باید از دوران اول مدرسه آموزش داده شود، چون تاثیر بسزایی دارد و همچنین تخطی از قانون هم باید نشان داده شود. باید در عملکرد خودمان خدا و ائمه اطهار را ناظر ببینیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پلیس مظهر اقتدار نظام است و در عین حال مظهر تواضع باید باشد. مردم باید ببیند که این امینت از خدمت شبانه روزی و گذشت از خانواده کارکنان بوده است امسال در اربعین حق و الانصاف شاهد خدمات بی منت انتظامی به زوار بوده‌ایم که از این باب تقدیر و تشکر ویژه داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.