آمادگی همه دستگاه‌ها برای حضور در رویداد بین‌المللی نمایشگاهی ایران قوی

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از همه دستگاه‌ها خواست برای حضور و مشارکت در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی آماده باشند.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در نشست هماهنگی برگزاری دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران "ایران قوی" که امروز (۱۶ مهر) برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته اولین رویداد ایران قوی در کشور برگزار شد و دستگاه‌های کرمانشاه مشارکت داشتند، گفت : پارسال به دلیل کمبود وقت حضور چشمگیری نداشتیم و از همین رو بنا داریم امسال هرچه زودتر برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص انجام دهیم.

وی از اینکه امسال این نمایشگاه در ابعاد گسترده‌تر و به صورت بین‌المللی و در تاریخ سوم تا پنجم دی ماه برگزار می‌شود یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه تاکنون پنج، شش کشور خارجی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، لازم است کرمانشاه دستاورد‌های خوبی که در زمینه مدیریت بحران داشته را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه رویکرد اصلی این نمایشگاه را فراهم کردن زیرساخت‌های مدیریت بحران با محوریت دانش و فناوری دانست و خاطرنشان کرد: از همین رو تاکید داریم شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در این نمایشگاه به خوبی حاضر شوند.

یگانه از سایر دستگاه‌ها مانند هلال احمر، محیط زیست، هواشناسی، شهرداری، اورژانس و ... نیز خواست دستاورد‌ها و تجهیزات خود را برای حضور در این نمایشگاه آماده کنند.

وی بر لزوم تشکیل کمیته‌های مختلف بخش نمایشگاهی، بخش علمی و... برای مشارکت بهتر در این نمایشگاه تاکید کرد.

دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲، سوم تا پنجم دی ماه توسط سازمان مدیریت بحران کشور در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.