لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان ۴ - صنعت نفت آبادان ۱/ درخشش آل کثیر در شب پیروزی پرگل اصفهانی‌ها

سپاهان با ارائه فوتبالی تهاجمی صنعت نفت آبادان را در نقش جهان شکست داد.

در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم سپاهان میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

سپاهان گل اول را روی ارسال آریا یوسفی و ضربه سر رضا اسدی به ثمر رساند. ۱۷ دقیقه پس از گل اول این بار خود آریا یوسفی با شوت محکم دروازه صنعت را باز کرد. ۳ دقیقه پس از گل دوم این بار فرار عیسی آل کثیر از سمت چپ سپاهان با پاس آریا یوسفی همراه شد که آل کثیر دروازه را از زاویه نسبتا بسته باز کرد.

پیش از گلی که آل کثیر به ثمر برساند فهد طالب با ۲ واکنش استثنایی عیسی را مغلوب کرده بود. اما در نهایت او موفق شد دروازه این گلر عراقی را باز کند.

نیمه دوم هم به همان سبک نیمه اول دنبال شد و سپاهان موقعیت‌های زیادی روی دروازه صنعت نفت خلق کرد. عیسی آل کثیر در این نیمه گل دوم خود و گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند.

از دقیقه ۸۰ بازیکنان سپاهان روند رو به افت گرفتند و صنعت نفت توسط طالب ریکانی یکی از گل‌ها را جبران کرد و چندین موقعیت روی دروازه سپاهان خلق کرد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه ۴-۱ به پایان رسید و سپاهان ۳ امتیاز خانگی کسب کرد تا با ۱۱ امتیاز به رتبه سوم صعود کند. آبادانی‌ها هم با چهار امتیاز در رتبه سیزدهم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
هرچقدر تلاش کنین داور پلیس قهرمانه ببخشید پرسپولیس
آخرین اخبار