در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طوفان الاقصی، جنگ تمام عیار است

سیدافقهی گفت: عملیات فلسطینی‌ها عملیات تاکتیکی و محدود نیست و عملیاتی ترکیبی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها را غافلگیر کرده است.

سیدهادی سیدافقهی کارشناس فلسطین درباره طوفان الاقصی گفت: این حمله، حمله‌ای همه‌جانبه و غافلگیرکننده از طرف بزرگترین گروه مبارز فلسطینی است و در کنار حماس، دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی و فلسطینی نیز در حال همکاری هستند.

وی با بیان اینکه فرماندهی عملیات در دستان گروه‌های حماس است، افزود: تعداد کشته شده‌ها و افرادی که از صهیونیست‌ها اسیر شده اند هر لحظه در حال افزایش است  و این  عملیات به عنوان یک جنگ تمام عیار نام می‌گیرد.

وی گفت: عملیات فلسطینی‌ها عملیات تاکتیکی و محدود نیست و عملیاتی ترکیبی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها را غافلگیر کرده است.

سید افقهی افزود:گروه‌های اطلاعاتی و جاسوسی صهیونیست‌ها که  به قدرت خود افتخار می‌کردند، نتوانستند چنین حمله گسترده‌ای را پیش بینی کنند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی علی‌رغم ادعا‌هایی که دارد و عنوان می‌کند هر حرکتی را با پاسخ همراه است، نتوانسته عملیات گسترده فلسطینی‌ها را پیش بینی کند.

کارشناس فلسطین اضافه کرد: تمام دنیا انگشت به دهان است که مقاومت و حماس چگونه توانسته‌اند این عملیات غرور آفرین را بدون لو رفتن، در زمین، آسمان و دریا انجام دهند.

سیدافقهی با بیان اینکه چت باز‌های حماس در شهرک‌های اشغالی فرود آمدند و با پلیس امنیتی صهیونیست‌ها درگیر شدند، ادامه داد: نتانیاهو گفته رژیم صهیونیستی انتقام سختی خواهد گرفت و حماس را پشیمان خواهد کرد، اما تا به اینجا جنگ را به بدترین شکل باخته است.

وی درباره نقش ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت و حماس اظهار کرد: تنها کشوری که به صورت جدی و عملی به فلسطین کمک می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است. چه زمان شهید سلیمانی و چه زمان سردار قاآنی ما با تمام وجود از آن‌ها حمایت کرده‌ایم.

وی گفت: این کمک برای ما افتخار است و بار‌ها هم فلسطینی‌ها به کمک‌های ما اذعان کرده‌اند و همچنان به کمک‌های خودمان به فلسطین اشغالی ادامه می‌دهیم.

سید افقهی بیان کرد: رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی خود فرمودند که اسرائیل رو به زوال است و اکنون هم دلیل عملیاتی‌اش را می‌بینیم و و می‌توان گفت که خیلی زود پیش بینی رهبری محقق شد و اکنون بیش از نیمی از اسرائیل در حال جنگ و آتش سوزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
مرحبا به مقاومت فلسطین دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
لطفا برای ما جوانها مسکن بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
سلام لطفا جوانان سعی کنند دستشان را بزنند روی زانو خود و یا علی بگویند و کار و تلاش کنند . و منتظر کمک از این و آن نباشند مثل جوانان ده های گذشته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
باشگاه جان لطفا لطفا اخبار فلسطین رو در صدر خبرهات قرار بده و جدید به ساعت کار کن
موثقترین خبرها رو اینجا پی گیری میکنیم
جامع هست

روز و شبهای حساسی هست همه جهان چشمش به فلسطین هست

مجبور میشیم به سایتهای خبری دیگه بریم که اونا هم یک خط درمیونه
اعصابمون پوکید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم کودک کش
به امید پیروزی حماس و آزادی قدس انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
پدافند هوایی چرا به غزه ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
این همه زن وبچه کشته می‌شن کی جوابگو است از هر دوطرف.. لعنت بر جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل ریشه فتنه ها نابود است
آخرین اخبار