ارائه خدمات پزشکی و اجتماعی در کاروان سلامت اشکذر

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر از ارائه‌ی خدمات پزشکی، روانپزشکی، خدمات پرستاری و اجتماعی به ساکنان روستای شرب العین خضرآباد خبر داد.

سید کاظم بزاز زاده رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر گفت: پزشکان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اشکذر در آخرین روز از هفته سالمند، در قالب طرح کاروان سلامت با شعار «دسترسی عادلانه به خدمات و پویش با هم هواتو داریم» به ارائه خدمات پرداختند.

او با اشاره به ارائه خدمات به همه ساکنان این روستا گفت: هدف از این اقدام توزیع عادلانه خدمات پزشکی به نیازمندان، غربالگری بیماران، ارائه خدمات رایگان پزشکی و پرستاری، شناسایی نیازمندان به منظور حمایت و پیگیری روند درمانی آن‌ها است.

بزاز زاده ادامه داد: حضور، حمایت و همراهی داوطلبین شهرستان بسیار خوب و مثال زدنی است و تداوم برنامه‌ها ناشی از این حمایت‌ها است.

او بیان کرد: برنامه‌های اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی و درمانی و همچنین تیم‌های داوطلبی شهرستان به روستا‌ها به منظور ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مردم و بخصوص نیازمندان، سالمندان و کم توانان از برنامه‌های تدوین شده ۶ ماهه امسال است.

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر گفت: این برنامه ۱۵ روز یکبار در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

گفتنی است، در این برنامه که از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل حسینیه روستا و با حضور پزشک، روانپزشک، پرستار، تکنسین داروئی و نجاتگران انجام گرفت، ۵۳ نفر ویزیت،۳۲ نفر غربالگری آلزایمر، ۱۵ نفر خدمات پرستاری (مراقب زخم، پانسمان و...) دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.