ایمن سازی ۱۰ نقطه حادثه خیز در سامان

فرماندار سامان گفت: ایمن‌سازی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان آغاز شد که از این تعداد چهار نقطه در محور حاشیه زاینده‌رود و شش نقطه در دیگر مناطق سامان است.

محمدتقی گنجعلی اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده در شهرستان شامل ورودی شهر سامان، محور منتهی به پلیس‌راه، محور ارتباطی سامان به کاهکش و جاده حاشیه رودخانه زاینده‌رود است.

وی افزود: علاوه‌بر رفع نقاط حادثه‌خیز، در تلاش برای آسفالت جاده‌های در دست احداث و خاکی شهرستان هستیم به‌طوری‌که محور شهر هوره تا روستای قلعه‌موسی در فاز نخست، نیاز به پنج کیلومتر آسفالت دارد که برای آن امسال ۱۲۰ میلیارد ریال (۱۲ میلیارد تومان) اختصاص یافته است.

گنجعلی اضافه کرد: برای آسفالت محور ارتباطی بین بخش زاینده‌رود به بخش تیران استان اصفهان سه کیلومتر آسفالت دیگر نیاز است که در مرحله بعد تامین اعتبار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه احداث راهداری در بخش زاینده‌رود شهرستان یک ضرورت است، گفت: با هماهنگی با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای احداث این راهدارخانه مطالعات اولیه و مکان‌یابی انجام شده است و در خصوص تکمیل راهدارخانه شهر سامان نیز پیگیری لازم صورت گرفت.

گنجعلی ادامه داد: آسفالت شهر هوره به روستای سوادجان، تکمیل محور روستای دشتی به شهرستان بن به طول یک کیلومتر و تعمیر و نصب علائم در محور ارتباطی حاشیه رودخانه زاینده‌رود از دیگر اقدامات در دستور کار در این حوزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار