معاون درمان وزارت بهداشت:

چهار هزار پزشک متخصص در کشور توزیع می شود

کریمی گفت: چهار هزار پزشک متخصص و فوق تخصص تا پایان مهرماه جاری در نقاط مختلف کشور توزیع خواهد شد.

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان های خرم آباد بیان کرد: این تعداد به منظور استقرار پزشکان متخصص در سطح کشور به ویژه مناطق محروم توزیع می شوند که سهم دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به طرح های درمانی در حال اجرای این استان بیان کرد: طی یکسال گذشته میزان پیشرفت طرح عمرانی بیمارستان نیایش ۲ برابر شده است و حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم ایجاد تخت های بیمارستانی در این استان اظهار داشت: لرستان در گذشته نسبت به میانگین کشوری عقب بود، اما با اقدامات دولت سیزدهم یک هزار و ۱۰۰ تخت جدید برای استان در دست احداث است و با بهره برداری از آنها، سرانه استان به میانگین کشوری خواهد رسید.

دکتر کریمی ادامه داد: تمام بیمارستان های لرستان دارای دستگاه سی تی اسکن هستند و دسترسی به ام آر آی در استان خوب است ، همچنین در حوزه درمان سرطان نیز شتاب دهنده بعدی نیز در این استان فعال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تامین نیازمندی های استان حمایت خواهد شد اظهار داشت: در خصوص تامین ماشین بیهوشی، تخت های دیالیز و تجهیزات اتاق عمل در لرستان هماهنگی های لازم انجام شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تجهیزات و نیازمندهای استان به زودی تامین و در راستای ماندگاری پزشکان و پرستاران و پرداخت مطالبات و معوقات نیز پیگیری های لازم انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.