استاندار ایلام:

امنیت زیرساخت اصلی توسعه هر منطقه است

استاندار ایلام با بیان اینکه امنیت زیرساخت اصلی توسعه هر منطقه است، گفت: مردم از تلاش‌های پلیس آگاه هستند.

حسن بهرام نیا  استاندار ایلام در مراسم صبحگاه فراجا در ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای انتظامی استان، اظهار کرد: امنیت یک مقوله و شاخص بسیار مهم در راستای همه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: اگر امنیت نباشد، هیچ چیزی محلی از اعراب ندارد، امنیت زیرساخت اصلی هر جامعه محسوب می‌شود.

وی گفت: پلیس از جایگاه بالایی نزد مردم برخوردار است، وجود امنیت پایدار را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم.

استاندار ایلام گفت: نیرو‌های انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه شهدای زیادی تقدیم کرده اند، پلیس نه تنها از آسایش خود برای امنیت می‌گذرند بلکه جان خود را در برای امنیت تقدیم می‌کنند.

بهرام نیا بیان کرد: نیرو‌های انتظامی با تاسی از راه شهدا در راستای برقراری امنیت در جامعه گام می‌دارند و با خدا معامله می‌کنند.

وی گفت: پلیس امروز ما یکی از مقتدرترین پلیس‌های دنیا است، در کنار اقتدار با رأفت و مهربانی در خدمت مردم است.

استاندار ایلام اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی هرجا نیاز باشد در کنار مردم است، از مصادیق آن، حضور میدانی پلیس در مراسم اربعین بوده است.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح ایلام گفت: صبحگاه مشترک نمادی از اقتدار نیرو‌های مسلح است.

وی با اشاره به امنیت پایدار در استان ایلام، افزود: این امنیت پایدار با تلاش و مجاهدت نیرو‌های انتظامی، همکاری و تعامل مسئولانه مردم و مدیران و مسئولان قضایی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه فراجا در راه تامین امنیت در کشور، شهدای زیادی را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، بیان کرد: امید است که با تلاش و مجاهدت بتوانیم، ادامه دهنده راه شهدای انتظامی باشیم.

مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، حشمت اله قنبری تحلیلگر و پژوهشگر برجسته کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه، معاونین استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در ستاد انتظامی استان ایلام برگزار شد.

برچسب ها: امنیت ، نظم عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.