بازی‌های آسیایی هانگژو؛

حذف مهدی خدابخشی از کاراته بازی‌های آسیایی/ شکست فاطمه سعادتی در دومین مبارزه

در سومین روز از رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی هانگژو سه نماینده کشورمان بر روی تاتامی رفتند که مهدی خدابخشی از حریف ژاپنی خود شکست خورد.

در رقابت‌های روز سوم کاراته بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین، مهدی خدابخشی، نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود مقابل آندو دائیکی‌از ژاپن روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته کای ژاپنی در دور بعد مقابل حریفی از اردن، خدابخشی خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ماندن خدابخشی در ادامه مسابقات به حضور حریف ژاپنی در فینال بستگی داشت که این اتفاق نیفتاد و نماینده کشورمان حذف شد.

در این وزن ۱۵ نماینده حضور دارند.

امروز در ادامه رقابت‌ها در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم مردان امیر مهدیزاده در مبارزه نخست به مصاف المصطفی از اردن می‌رود و در صورت برد با نماینده تاجیکستان مصاف دارد که با قرعه استراحت روبرو شد.

در این وزن ۲۲ کاراته کا حضور دارند تا شلوغ‌ترین وزن مسابقات باشد.

همچنین فاطمه سعادتی، نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم کاراته زنان ایران، در مبارزه نخست برابر وونگ از ماکائو با نتیجه ۶ بر ۰ به برتری رسید، اما در دومین مبارزه مقابل پینگ تسوئی از چین تایپه با نتیجه ۴ بر ۰ شکست خورد. سعادتی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.

پیش از این سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این وزن ۱۴ کاراته کا حضور دارند.

این رقابت‌ها در سالن لین پینگ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار