نوش‌آبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تمدید تحریم تسلیحاتی توسط تروییکای اروپایی برای جلوگیری از پیشرفت‌های کشورمان است

یک نماینده مجلس گفت: تمدید تحریم تسلیحاتی توسط تروییکای اروپایی، دست و پا زدن برای مانع شدن از پیشرفت‌های کشورمان است.

حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تمدید تحریم تسلیحاتی کشورمان توسط تروییکای اروپایی گفت: از اول هم مشخص بود که آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند و هر قدر جلوتر می‌رویم به بی‌عهدی غربیان بیشتر پی می‌بریم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها که از برجام خارج شدند و دیگر بحثی نیست، اما آن‌هایی که در برجام هستند هم به تعهداتشان عمل نمی‌کنند و درواقع چیزی از برجام باقی نمانده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس اظهار کرد: ما همچنان آمادگی داریم براساس چارچوبی که از قبل اعلام کردیم طبق آن مفادی که در مذاکرات هسته‌ای بوده و ما همچنان به آن پایبند هستیم، طرف‌های ما هم به آن پایبند باشند و به برجام برگردند.

نوش‌آبادی تصریح کرد: تمدید تحریم تسلیحاتی ایران توسط تروییکای اروپایی برخلاف تعهدی است که آن‌ها دادند تا تحریم تسلیحاتی کشورمان بعد از ۸ سال از امضای برجام لغو شود البته این رویه قدرت‌های استکباری است، اما در عمل امکان اینکه بخواهند ایران را تحریم کنند، نیست، چون ما بازار‌های زیادی برای ارتباطات تجاری، اقتصادی، نظامی و هسته‌ای داریم و نیازمند این نیستیم که به ما اجازه بدهند البته ما را به زحمت می‌اندازند، اما کار ما براساس سیاست‌های تعریف شده نظام دنبال می‌شود.

وی گفت: ایران باید خود را قوی‌تر کند و با قدرت برنامه‌اش را ادامه دهد البته غربیان مایوس هستند، اما تمدید تحریم تسلیحاتی، دست و پا زدن برای مانع شدن از پیشرفت‌های کشورمان است چراکه جمهوری اسلامی حصار‌ها را شکسته و راه برای ارتباطات بین‌المللی ما باز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۵۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
مقابله به مثل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
کشور به برکت جوانان هوا و فضا و دانشمندان صنعت هسته ای در حال پیشرفت است
آخرین اخبار