نماینده ولی فقیه گیلان تصریح کرد؛

میزبانی بیستمین کنگره پیرغلامان حسینی، افتخاری برای گیلانیان

نماینده ولی فقیه گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت برگزاری بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان در رشت را افتخاری برای گیلانیان دانست.

نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: این کنگره تجلیلی بود از پیرمردان و پیرزنانی که سال ها در رسای اهل بیت علیهم السلام و ابا عبدالله حسین علیه السلام و یارانش نوحه خوانی و مرثیه سرایی کرده اند.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه خطاب به مسئولانی که فرزندانشان از مسئولیت های آنها در نظام سواستفاده می کنند، افزود: بیشترین آسیب های سیاسی در این چند سال از طریق همین آقازاده ها و ماجراهای پشت پرده اینها متوجه نظام شده است که دشمنان از این مسأله سواستفاده کرده اند بنابراین مدیران باید مراقب رفتارهای خود و فرزندانشان باشند و اگر نمی توانند ، مسئولیت را به افراد لایق و سالمتری بسپارند .

خطیب نماز جمعه رشت در ادامه با توجه به سنگ اندازی های شبکه ها ی معاند در روابط ایران و افغانستان گفت: این دو دولت مسلمان و مردمانشان قرن هاست که با یکدیگر برادرند و این شبکه های تهی مغز معاند هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان هم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه رشت بود ، با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی در یک سال گذشته گفت: نیروی انتظامی در حوزه سرقت خودرو در استان توانست ۹۵ درصد خودرو های سرقتی را به صاحبانشان برگرداند و در حوزه مواد مخدر هم ۱۲ باند مواد مخدر منهدم و یک آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتی هم پلمپ شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.