شرور مسلح تسلیم نوپوی یگان ویژه شد

مأموران نوپو یگان ویژه در عملیات دستگیری شرور مسلح با رصد لحظه به لحظه توسط ریزپرنده، این قاچاقچی را ناچار به تسلیم کردند.

مأموران نوپو یگان ویژه در عملیات دستگیری شرور مسلح با محاصره کامل مخفیگاه و رصد لحظه به لحظه توسط ریزپرنده راه مقابله را بر متهم بستند، تا آنجا که شرور قاچاقچی به ناچار تسلیم شد.

به دنبال کسب خبری مبنی بر متواری شدن ۳ نفر شرور مسلح از استان کردستان و اختفا در یکی از روستا‌های توابع شهرستان قهاوند در راستای جلوگیری از هرگونه اقدام خرابکارانه و تروریستی توسط این نفرات، واحد‌هایی از گروهان نوپوی یگان ویژه به محل اعزام شده و پس از هماهنگی و دریافت برآورد‌های اطلاعاتی از عوامل واجای حاضر در صحنه، مخفیگاه آنان در محاصره کامل زمینی و همزمان رصد هوایی و گزارش لحظه به لحظه ریزپرنده یگان قرار گرفت.

در ادامه با نزدیک شدن تیم‌های هجوم و نفوذ و همچنین گزارش تک تیرانداز‌های مستقر در نقاط مشرف به منطقه هدف و همزمان تصاویر دریافتی توسط کاربر ریزپرنده، مشخص شد تنها یکی از این عوامل به هویت «پ. ع» در این ساختمان ویلایی حضور دارد.

در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای گام به گام تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مقابله‌ای برای دستگیری افراد مسلح از طریق گفتگو و مذاکره که توسط رئیس گروه اعزامی نوپو صورت گرفت عواقب ناشی از بی توجهی به دستور پلیس و هرگونه اقدامی که منجر به درگیری مسلحانه شود به این فرد یادآوری شد که در نهایت بدون هیچ‌گونه مقاومتی خود را تسلیم کرد.

برچسب ها: یگان ویژه ، شرور مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
به همه کسانیکه شرارت از چهرشون و رفتارشون می باره باید اخطارهای جدی پلیسی داد تا حتی در ذهنشون هم نیاد که می تونن دست به شرارت بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
یک سری بزنید به بومهن شرور زیاده
آخرین اخبار