دستگیری عاملان تیراندازی شهرستان زابل درکمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به دو شهروند درکمتر از یک ساعت دراین شهرستان خبر داد.

 سرهنگ  حمید نوری  اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی دریکی از خیابان‌های شهرستان زابل که موجب مجروحیت دو شهروند از ناحیه پا شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان در محل حاضر و مشخص شد که دو نفر بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری مجروح و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شده اند؛ با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که دو نفر به علت اختلافات قبلی با سلاح شکاری به سمت این افراد تیراندازی و بلافاصله از محل متواری شده اند.

 سرهنگ "نوری" تصریح کرد؛ ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات میدانی و کار دقیق پلیسی در کمتر از ۱ ساعت موفق شدند دو نفر از عاملان این واقعه را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از آن‌ها کشف کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد؛ پلیس هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای فرصت طلب با شرارت و زورگویی نظم و امنیت عمومی شهروندان را برهم بزنند و احساس امنیت را کاهش دهند و اینگونه افراد بدانند با برخورد قاطع و قانونی پلیس رو به رو خواهند شد.

 

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار