تشدید برخورد با تخلفات رانندگی

رییس پلیس راهـ‌ور آذربایجان غربی از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی شبانه مرکز استان خبر داد.

رییس پلیس راهـ‌ور استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان، پلیس راهور با توجه به آمار و تصادفات دلخـراش و حوادث دردناک، طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی درون شهری را آغاز کرده است و در این طرح با تخلفات حادثه سازی که امنیت و آرامش در معابر شهری را به خطر می‌اندازد، برخورد می‌شود.

سرهنگ حجت مشتاق ادامه داد: شب‌ها سرعت‌ها افزایش می‌یابد و زمینه تخلفات حادثه ساز بیشتر فراهم می‌شود و برخی رانندگان با رفتار‌های غلط ترافیکی امنیت و آرامش شهروندان و رانندگان دیگر را به خطر می‌اندازند.

وی اظهار کرد: بیشتر حوادث رانندگی که در شب روی می‌دهد علت اصلی حادثه در محل نیست، زیرا رانندگانی هستند که حرکات مخاطره آمیز و نمایشی انجام می‌دهند و باعث تغییر مسیر خودرو‌هایی می‌شوند که در مسیر و خط اصلی خود در حال حرکت هستند و باعث ایجاد حـوادث جبران ناپذیری برای آنان می‌شوند و پس از آن از محل خارج شده و حادثه‌ای دردناک را رقم می‌زنند و خانواده‌ای را داغدار می‌کنند.

رئیس پلـیس راهور می گوید: پلیس استان در طرح تشدید برخورد با این تخلفات برای ایجاد امنیت و آرامش تلاش خواهد کرد تا معابر ایمنی برای شهروندان فراهم شود و همچنین برابر مقررات، خودرو‌هایی که به طور همزمان مرتکب دو تخلف شوند به مدت ۷۲ ساعت در پارکینگ متوقف خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.