نیروی انتظامی، سرداران ارزشمند عرصه امنیت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نیروی انتظامی، سرداران ارزشمند عرصه امنیت هستند چراکه در خاموش کردن آتش فتنه‌ها وجلوگیری از ناهنجاری‌ها نقش موثری دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرماندهان انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا گفت: شما سرداران ارزشمند عرصه امنیت هستید، رسول خدا (ص) می‌فرماید آن کسی که با تقوا زندگی می‌کند، همیشه قوی است، آن کسی که مشکلات ضد تقوایی دارد همه جا سرش پایین است، همه جا خودش را بدهکار و سر افکنده می‌بیند، اما آن کسی که تقوا دارد حسابش با خودش معلوم بوده و همیشه سربلند است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی باید نیرومند باشد، قوت و قدرت داشته باشد، در دعای کمیل می‌خوانیم «اللهم قوّ علی خدمتک جوارحی، واشدد علی العزیمه جوانحی»، ما در دو ناحیه نیاز به قدرت داریم، یکی در ناحیه جسم و فیزیک و دیگری از نظر روح و معنا باید قوی باشیم.

امام جمعه قزوین گفت: این دعا هر دو را دارد، جوارح به معنای اعضای جسم ماست، عزیمت هم به معنای عزم جزم است، یعنی خدایا کاری کن قلب، جان و روح ما اهل عزم جزم باشد، یعنی آنجایی که قرار است پای حق بایستیم محکم باشیم و هیچ عامل و انگیزه‌ای ما را از رسالت ایمانی خود باز ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: ما نقش شما، حضور شما و اهمیت حضور شما را در خاموش کردن آتش فتنه‌ها، جلوگیری از ناهنجاری‌ها، ممانعت از کار‌های غیر قانونی مانند قاچاق و نظم بخشیدن به حرکت حمل و نقلی می‌بینیم، خداوند شما را حفظ کند.

در ابتدای این دیدار سردار علی ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان قزوین گزارشی از خدمات و برنامه‌های انجام شده ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.