رصد ۲۴ ساعته تمام تحرکات بیگانگان در خلیج‌ فارس/ سپاه با کوچک‌ترین ‌تهدید مقابله می‌کند‌

همزمان با هفته فراجا و نیروی دریایی سپاه فرماندهان و کارکنان نیروهای انتظامی و منطقه دوم دریایی سپاه با حضور در گلزار شهدای بوشهر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر صبح امروز با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و همزمان با آغاز هفته فراجا و نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ۱۵۸ شهید نظم و امنیت استان بوشهر اظهار داشت: مهمترین ویژگی برجسته شهدا، ولایت‌مداری، جانفشانی، ایثارگری، اخلاص، شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی است.

سردار حیدر سوسنی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی بازوی پرتوان انقلاب اسلامی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلابی و فرامین فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند افزود: این نیرو با تلاش انقلابی و جهادی برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی ایران گوش به فرمان، ولی فقیه و فرمانده کل قوا است.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی با افتخار سربازان ولایت هستند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت انقلابی، بدون مماشات و محافظه کاری در راستای اهداف بلند انقلاب گام برمی‌دارند.

رئیس پلیس استان بوشهر با تجلیل از شهدای خلیج‌فارس که هیمنه آمریکا را نابود کردند گفت: رزمندگان استان بوشهر در همه عرصه‌ها موجب اقتدار و صلابت ایران اسلامی هستند.

شکست هیمنه نظامی آمریکا در خلیج فارس توسط دلاورمردان سپاه

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه خلیج‌فارس شهید نادر مهدوی و همرزمانش اظهار داشت: شهدای خلیج‌فارس در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ با اقتدار مقابله متجاوزان استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در خلیج‌فارس ایستادند و هیمنه آنان در هم شکستند.

سردار رمضان زیراهی اقتدار و امنیت اکنون ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی نیرو‌های مسلح در ابعاد زمینی، انتظامی، هوایی، دریایی و بسیج دانست و بیان کرد: روز نیروی دریایی سپاه یادآور رشادت‌های شهدای خلیج‌فارس است که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و در استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی از آمادگی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تهدیدات در خلیج‌فارس دانست و خاطرنشان کرد: تمام تحرکات نیرو‌های بیگانه در خلیج‌فارس رصد می‌شود و بدون شک با هرگونه تهدید مقابله می‌شود.

کارکنان نیروی انتظامی و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر در این مراسم با اهدا گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.  

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های نخستین روز از هفته نیروی انتظامی و هفته نیروی دریایی سپاه در گلزار بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.