بازدید استاندار از مجتمع ۱۰ روستایی دهناش

استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و هیئت همراه از پروژه‌های عمرانی منطقه بازفت و مجتمع آبرسانی ۱۰ روستایی دهناش بازدید کردند.

محمد کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و هیئت همراه از پروژه‌های عمرانی منطقه بازفت و مجتمع آبرسانی ۱۰ روستایی دهناش بازدید کردند.

کریمی افزود: در این بازدید استاندار و همراهان ضمن دیدار با مردم منطقه از نزدیک در جریان پیشرفت کار‌ها قرار گرفتند و خواستار تلاش مضاعف و همه جانبه جهت پیشرفت بیشتر کار شدند تا مردم بتوانند از مزایای این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح آبرسانی روستا‌های دهناش، ترکی سفلی، دره باغ، ترکی علیا، بزگ آباد، ترکی وسطی، رباطک، مهدی آباد، هوشوت و تیک از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می‌گردند.


بیشتر بخوانید


کریمی افزود: با تکمیل این طرح آبرسانی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت ساکن در ۱۰ روستا و عشایر این منطقه از آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه آبرسانی ۱۰ روستایی را که جزئی از پروژه‌های محرومیت زدایی است و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان در حال انجام است را ۱۶ و نیم میلیارد تومان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.