پاسخگویی به بیش از ۱۴۰ هزار تماس در مرکز اتباط با مشتریان آبفا اهواز

مدیر صنعت آبفا اهواز از پاسخگویی به بیش از ۱۴۰ هزار تماس مردمی در نیمه اول امسال خبر داد.  

افشین حاتمی مدیر صنعت آبفا اهواز گفت: در شش ماهه‌ی ابتدایی سال جاری، مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به بیش از ۱۴۰ هزار تماس شهروندان پاسخگو بود.

او می‌گوید: بیشترین حوادث ثبت شده‌ی در بخش فاضلاب، انسداد و گرفتگی و در بخش آب، شکستگی انشعاب بالاترین تماس‌های ثبت شده در سیستم حوادث و اتفاقات بوده است.

حاتمی گفت: ارسال اطلاعات مورد نیاز مشتریان در مواقع مختلف به منظور حفظ رضایت آنان موضوع مهمی است که سازمان‌های باید همیشه مد نظر قرار دهند، بهمین منظور یک پنل تخصصی پیامکی به مرکز ارتباط با مشتریان اختصاص داده شد.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت‌های آب و فاضلاب به عنوان ارایه کننده یکی از خدمات حیاتی برای زیست انسانی با توجه به شرایط سخت ناشی از بحران خشکسالی و کمبود منابع آبی در بیشتر استان‌ها به منظور ارایه خدمات مناسب، نیاز به ارتباط دایمی با مشترکین خود دارند و این ارتباط با توجه به ضریب نفوذ بالای تلفن و سهولت استفاده از آن از یک سو وپراکندگی مراکز جمعیتی و عدم امکانات از سوی دیگر باید بر بسترمخابراتی شکل گرفته وبتدریج با افزودن سایر کانال‌های ارتباط مجازی توسعه یابد.

او ارائه خدمات شایسته به شهروندان را از اهداف اصلی صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز دانست و گفت: مرکز ارتباط با مشتریان پل ارتباطی مهمی میان مجموعه و شهروندان است و با کارکرد خود، نقش ویژه‌ای در بهبودخدمات‌رسانی و رضایت آن‌ها ایفا می‌کند.

حاتمی در پایان می‌گوید: مزایای این مرکز در بهره‌وری کارکنان سازمان و از طرف دیگر رضایت‌مندی ارباب رجوع آن نهفته است که از طریق اعمال سیستم پاسخگویی به‌صورت شبانه‌روزی به شهروندان به دست می‌آید و در حال حاضر نیز با تغییرات سازنده در حوزه ثبت گزارشات توسط کارشناسان شاهد ارتقای قابل توجه میزان پاسخگویی در این مرکز هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Dr.shapari
۲۰:۴۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
درود بر دکتر حاتمی خدا قوت